Thom Woudstra hulphonden en dan heb ik bij wat wil je te weten te komen wat hulphonden voor de maatschappij kunnen betekenen maar wat voor hoofdvraag zou dan beter zijn als die te breed is
Meest recente berichten door juliet
-
RE: profielwerkstuk dieren
-
Thom Woudstra Dankje wel ik heb het onderwerp al in geleverd want dat moest voor vandaag
-
Thom Woudstra oké Dankje wel! Ik heb dit ongeveer in gedachten maar weet niet of het genoeg en goed is
Hoofdvraag: waarvoor kunnen hulphonden helpen in de maatschappij
Deelvragen- geschiedenis hulphonden
- wat voor soort hulphonden zijn er
- hoe worden hulphonden opgeleid
- hoe dragen hulphonden bij voor de mensen
-hoe kan het dat de hulphonden de mensen zo goed helpen en leergierig zijn - wetgeving hulphonden
En dan wil ik zelf bij zon organisatie van hulphonden mee lopen en kijken hoe ze worden opgeleid en hoe ze dat leren
-
Thom Woudstra Dankje wel! Ik las net op internet dat mensen hun pws over hulphonden hebben gedaan dat lijkt me ook wel heel leuk alleen kan dat en kun je daar bv een proef bij bedenken? Want alleen maar informatie opzoeken is ook een beetje saai
-
Thom Woudstra Dankje wel voor je reactie dat met dat gedrag lijkt me ook wel leuk. Hebben jullie nog meer tips? Misschien dat er dan nog wat leukers is
-
Thom Woudstra heb je nog met je vader kunnen overleggen?
-
Thom Woudstra
Hallo Thom
Bedankt voor je mail!
Ik heb de volgende onderwerpen gevonden die mij wel wat leken- gedrag van dieren bij de dierenarts
- proefdieren
- overleven van dieren in extreme omstandigheden
- gedrag honden
- zijn dierentuinen nuttig of niet
Wat ik cool vind aan diergeneeskunde is dat ik gek ben op dieren en het leuk vind om er mee te werken zelf wil ik dus later dierenarts assistente worden en lijkt het me leuk om in een dierenambulance bij de dierenbescherming te werken of in een asiel ik zelf heb wat meer met huisdieren maar als er interessante onderwerpen zijn met bijvoorbeeld dieren in het wild lijkt mij dat ook wel leuk
Juliet
-
profielwerkstuk dieren
hallo,
ik moet volgend jaar een profielwerkstuk maken en moet daarvoor nu een onderwerp kiezen.
ik wil het graag over iets doen wat te maken heeft met mijn vervolgopleiding.
ik wil namelijk paraveterinair dierenartsassistente worden
heeft iemand van jullie ideeën waarover ik mijn werkstuk kan doen ik ben gek op dieren en daarom wil ik die opleiding doen maar diergeneeskunde is een nogal groot onderwerp heeft iemand tips?? alvast bedankt