Supergeleiding Hyperloop

• Hallo,

Wij doen onderzoek naar het gebruik van supergeleiding bij EDS om de hyperloop te laten zweven. Graag zouden wij langs komen om verder na te denken over het onderzoek, maar vooral om een proef te doen. De vraag is nu welke proeven bij jullie gedaan kunnen worden rond het thema supergeleiding? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jort en Thijs

• PWS TU Delft Team

@thijsvanwaveren
    Beste Thijs en Jort,

Cool onderwerp! Bij ons kan je vooral spelen met het Meissner-effect en flux-pinning. Wij hebben een hoeveelheid supergeleiders en magneetbanen waarmee jullie zelf aan de slag mee kunnen gaan. Je moet bij de opstelling alleen zelf je "proef" bedenken!
    Is er haast geboden bij een afspraak?
    Ik hoor van jullie.

Groetjes,

Thom

• Dankjewel voor je reactie! We zouden graag binnenkort een afspraak maken. De week van maandag 21 januari hebben wij SE week, dus de week daarna komt goed uit. Wij gaan nog even met onze profielwerkstuk begeleider overleggen voor het bedenken van een experiment.

Groeten,
    Jort en Thijs

• PWS TU Delft Team

Beste @thijsvanwaveren,

De weken erna worden lastig. Ik heb dan zelf tentamens en daarna vakantie!
    Wellicht dat ik in de vakantie tijd heb.

Groetjes,

Thom

• Oke zouden we anders vrijdag 25 januari langs kunnen komen? In de middag zijn we dan klaar met alle toetsen.

• PWS TU Delft Team

Beste @thijsvanwaveren,

Zoals ik aangaf heb ik die week juist geen tijd en de week erop ook niet. Dan heb ik namelijk zelf tentamen weken!
    We moeten dus een datum in februari prikken.

Groetjes,

Thom

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.