Merve en Juliën

• hallo, wij zouden graag onderzoek willen doen naar het rendement van de brandstofcel. Is dit nog mogelijk? En zo ja, wanneer?

• PWS TU Delft admin

Hoi @mervetna_ ,

Jaa het is mogelijk om het rendement van de brandstofcel te bepalen. Ik heb momenteel hier een donderdag middag voor aan het plannen op 21 december. Er zijn ook wat andere groepjes die graag die middag aanwezig willen zijn dus ik heb je op de lijst genoteerd. Als jullie die dag kunnen natuurlijk.

Ik zal je via je mail up to date houden over deze middag.

Groetjes,
    Sanne

• Hallo,
    Helaas kunnen wij niet op die datum omdat we beide een toets hebben. Is er misschien een andere mogelijkheid? Tijdens de kerstvakantie bijvoorbeeld?

Groetjes,

Merve en Julien

• PWS TU Delft admin

@mervetna_
    Misschien kunnen jullie naar de pws middag komen van 18 januari?

Groetjes,
    Sanne

• Beste @Sanne-Nielsen ,
    Zou je de eerst volgende data’s kunnen opsturen voor een mogelijke pws middag? Misschien kunnen we zo een datum inplannen.

• beste @Sanne-Nielsen ,
    We zouden ook graag onderzoek willen doen naar de efficientie van de elektrolyse. Komt een van deze data goed uit voor jullie? 11 januari, 25 januari of eventueel 1 februari? Het liefst zo snel mogelijk als dat natuurlijk kan. Ik hoor het graag van u!

Groetjes,
    Merve en Julien

• PWS TU Delft admin

Hoi @mervetna_,

We kunnen donderdag 25 januari afspreken. Ik zal jullie registreren voor die middag en morgenavond even een mail sturen met het proefvoorschrift en alle informatie voor de middag.

Groetjes,
    Sanne

• beste @Sanne-Nielsen,

ja dat is prima! we wachten op uw mailtje.

groetjes,

merve en julien

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.