PWS brandstofcel/ waterstofcel

• Beste,

Het onderwerp van onze PWS is waterstof en wij willen graag bij jullie een workshop brandstofcel volgen. Wij willen dan een proef doen over de efficiëntie of het rendement van een brandstofcel, of misschien een andere proef met de brandstofcel, als u wat anders suggereert. Wanneer zou dit mogelijk zijn?

Mvg,
    Maurits Deppe

• PWS TU Delft admin

Beste Maurits,

Leuk dat jullie de brandstofcel workshop willen volgen!

Er is aanstaande donderdag, 6 april, mogelijkheid voor de workshop. Anders is er vanaf begin mei kans om de proef te doen, dus het is net wat jullie uitkomt. Als jullie al a.s. donderdag willen dan kunnen jullie je aanmelding voor de PWS middag en ik zal jullie daarna de bestanden en info voor de middag sturen.
    In het andere geval kunnen jullie aangeven dat jullie in mei willen en dan hou ik jullie op de hoogte van de mogelijkheden dan.

Groetjes,
    Sanne

• Beste Sanne,

Onze voorkeur gaat uit naar mei.

Mvg,
    Maurits Deppe

• PWS TU Delft admin

@mauritsdeppe
    Beste Maurits,

Het schema voor de nieuwe PWS middag staat online, dus je kunt een middag uitkiezen. Ik ben er op donderdag 11 mei, 1 en 15 juni. Je kunt je hier aanmelden en dan zal ik contact met de opnemen voor extra informatie zoals tijd en locatie.

Groetjes,
    Sanne

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.